Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Akkurat nå har tech nutrision tilbud og jeg lurer på om det er noen som har erfaring i å bruke demmes pulver? For selv om det er 2 for 3 så er det fortsatt ganske så dyrt. Jeg ønsker først og fremst å øke i volum. Jeg tror jo at tn sitt proteinpulver må være bra siden det er så dyrt, men er det verdt de ekstra pengene? Har dere kanksje også erfaring i andre merker? Vil som sagt først og fremst legge på meg ekstra muskler

Fortsetter under...

Folk kommer til å nevne at resten av kostholdet er mer viktig enn hva slags proteinpulver du skal ha, og pulver bare er et supplement.

Min erfaring er fra MyRevolution, med proteinpulveret MyoProtein. Kjempegodt, men tror det er det dyreste på markedet.

Men igjen, du bygger ikke muskler av å ta en shake en gang iblant. Du må ha et bra kosthold og ligge i overskudd!

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...