Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Har lest mye på forumet de siste månedene, og har lyst til å prøve meg på biorytmediett. Jeg har funnet flere eksempler, men siden forumet florerer av kompetanse og egenerfaring er jeg sikker på at jeg vil få bedre svar her enn en kalorikalkulator vil gi meg.

Om meg:

28 år, 82kg, 180cm. Har gått ned ca 12%-15% fp de siste 4 måneder, og økt mye i muskelmasse (fra 0 trening og dårlig kosthold til det motsatte)

Nå følger jeg "x-press"-programmet som jeg fant her, med gode resultater. Jeg har fortsatt god progresjon, så har derfor planer om å fortsette.

Trener styrke annenhver dag, med 4-5 cardioøkter i uka i tillegg. Både HIIT og langkjøring.

Ellers er aktivitetsnivået moderat. Blir litt stillesitting ifm jobb. Har spist sunt de siste 4 månedene, med en og annen "cheat"-day (ca hver 14 dag).

Er det noen som vet hvor mye kcal jeg bør ligge på (i underskudd) med mitt aktivitetsnivå?

Noen som kan anbefale en diett (med oppsatt mat + vekt). Jeg er veldig uerfaren når det kommer til kaloritelling, selv om ShapeUp har hjulpet mye, så dersom noen har et oppsett som fungerer og er godt er jeg takknemlig for svar!

H

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/25981-oppsett-av-biorytmediett-mann-82kg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...