Gå til innhold

Rep, sett og antall øvelser

Anbefalte innlegg

Må i gang med å lage nytt treningsprogram, men kjenner jeg er usikker på hvor mange rep, sett og øvelser jeg bør ha. Har tidligere hatt ca. 9 øvelser, 4 sett og 8 repetisjoner, og synes dette er nokså greit. Føler at 5 øvelser, 3 sett og 6 rep blir ei kort "halv-økt", for å si det på den måten. Men er det da bare jeg som rett og slett har for lite på manualene (har ingen til å sikre så ikke gått over til stang) og dermed ikke yter maks? Og hvor mange rep, sett og øvelser bør en ha når målet er lavere fettprosent/vedlikeholde, muskelvekst/definerte muskler, men ikke å forsøke å konkurrere i verken bodybuilding eller bikinifittness, og heller ikke løfte 200 kg i benk? Er interessert i tre økter i uken, og hovedsakelig fullkroppsprogram.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/25715-rep-sett-og-antall-%C3%B8velser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...