Gå til innhold

Nutrillet?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sunt i forhold til hva? Hva ønsker du å oppnå? Det er sunnere enn sjokolade. Ettersom det er en måltidserstatter så inneholder produktene viktige mineraler og vitaminer du normalt får i deg gjennom vanlig kost. Barene deres inneholder en god del sukker, men har ellers et ok forhold mellom fett, proteiner og karbohydrater.

Som et lite mellommåltid en gang i blant hvis du ikke har andre muligheter er det ingen krise, men du får i deg såpass mye sukker hvis du skal mumse nutrilettbarer hele dagen at sunt vil jeg ikke kalle det.

Questbars er proteinbarer, ikke måltidserstattere, og inneholder dermed ikke de samme vitaminene og mineralene som Nutrilett. De inneholder også kunstig søtning, slik at du unngår sukkeret du finner i Nutrilettbarene og som kan få blodsukkeret ditt til å svinge. Personlig prøver jeg å unngå sukker, så jeg ville som et isolert tilfelle heller spist en questbar enn en nutrilettbar, og jeg ville heller spist frukt og skyr f.eks enn en nutrilettbar eller en questbar som mellommåltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...