Nina Kristin Skrevet 10. november 2013 Skrevet 10. november 2013 Hei! Jeg selger to Better Bodies bukser. De har ikke blitt brukt, KUN prøvd! KJØPER BETALER FRAKT!! :) Nr 1: Contrast Windpant - Black/Pink! Kjøpt ny hos x-life. Kvittering kan legges ved. Nypris der er 999,- ! Jeg vil ha 750-800,- for min! Det er str XS Nr 2: Cherry Hill Jazz Pant - Svart/turkis Kjøpt ny hos x-life. Kvittering kan legges ved. Nypris der er 699,- ! Jeg vil ha 500,- for min Det er str S Nr 3: Shaped Hotpant - Black/Lime Kjøpt ny hos x-life denne og! kvittering kan legges ved:( Nypris hos x-life er 449,- ! Jeg vil ha 350,- for min Det er str S Begge er super gode bukser og shorten er veldig behagelig!! Bare synd de ikke passer meg lenger!:/ KJØPER BETALER FRAKT !!! :) Siter
Karoline84 Skrevet 10. november 2013 Skrevet 10. november 2013 hvorfor retunerer du dem ikke til der du har kjøpt dem hvis du KUN har prøvd dem å ikke brukt dem ? Siter
Nina Kristin Skrevet 10. november 2013 Forfatter Skrevet 10. november 2013 hvorfor retunerer du dem ikke til der du har kjøpt dem hvis du KUN har prøvd dem å ikke brukt dem ? Fordi jeg hsar ttrena meg "rundere" Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.