Gjest Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hadde satt stor pris på om noen ville vurdert og kommentert treningsprogrammet mitt - jeg er veldig interessert i å lære, så håper noen vil dele av sin kunnskap og erfaring:) Hovedmål 1. Økt volum på rumpe og skuldre Hovedmål 2. Noe mer volum på rygg, samt bryst og mage (de 2 sistnevnte er litt underutviklet..) Spiser nok mat og trives med å trene en del, men trenger å få kabalen til å gå opp mtp restitusjon, men samtidig få til flest mulig økter. Alle dagene tenker jeg 12 reps x 3 sett, bortsett fra bein 15 x 3 sett. Dette er tips jeg har fått fra en PT, å kjøre 3 uker med 12x3, og en uke med litt tyngre 6 x 3. Viktigste å ha med i løpet av en uke for min del er 2 dager bein og 2 dager skuldre. Mandag-Bein: Knebøy Beinpress Et beins knebøy Strake mark Et beins reverse hypers Legghev Tirsdag-Bryst/Mage/armer: Skulderbredt benkpress Skrå brystpress Cable crossover Biceps curl med z-bar Dips på benk Liggende tricepspress Onsdag-Skuldre/rygg: Markløft Skulderpress Sidehev Facepulls Sittende roing Nedtrekk med håndflatene mot deg Pull-ups (klarer 0 for øyeblikket, blir derfor teknikk, negativer osv.) Torsdag: Intervaller Mage Fredag-Bein: Knebøy Hip-Thrust Bulgarsk Strake markløft Et beins reverse hypers Legghev Lørdag-Skuldre/Bryst: Sittende skulderpress Uthengende sidehev Face-pulls Stående fronthev Skrå flyes Brystpress Triceps pushdown Liggende tricepspress Søndag-Fri. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/25363-%C3%B8nsker-innspill-p%C3%A5-treningsprogram/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.