Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hej! Jag är en 22årig svensk som bor här i Norge så därför kom jag över detta forum. Något som har slagit mig när jag har varit här i Oslo är att det är väldigt mycket träningscenter och väldigt många som faktiskt är på gymmen! Det är ju väldigt bra och roligt att se!

MEN varför är det så många som sliter med att gå ner vikt? Manglas kunnskap? knappast! Manglas träningscenter? Knappast! Manglas motivation? JA! Mangas dicipling? JA!

Grunden enligt mig varför dere inte klarar att gå ner i vikt är nog mestadels dicipling & motivation. Visst någon kanske har för lite kunskap om "Hva ska jeg spise" osv men det är LÄTT!

Jag söker nu dig som har fastnat och inte kommer ner i vikt, eller vill starta med att gå ner i vikt och inte riktigt vet hur du ska göra det.

Har ett koncept som ALLA kan nå resultaten dom önskar med 100%. I sammarbete med en av världens bästa & största personer inom viktminskning/träning så har vi kommit upp med ett koncept som du klarar av att gå igenom oavsett om du vill tappa 4kg eller 40kg. 2012 kom det här konceptet ut och jag provade på det själv, verkligen enkelt. Det till såhär:

Allt sker via en APP. Det enda du behöver att göra är att skriva in din vikt, din längd och din målvikt!

sedan kalkulerar appen fram: Vad du ska äta och när du ska äta det. Du får påminnelse på appen varje gång du ska äta och därför blir det väldigt enkelt att följa detta

Appen är gratis och jag visar gärna hur du får inloggning och kan göra detta själv. Jag bor i Oslo och kan ställa upp o hjälpa alla i området gratis med att komma igång med detta! Vid större intresse i andra byer så kan jag dra till er och få visat detta.

Dere kontakter meg best via epost: [email protected] eller så kan dere sende meg en personligt meddelande her!

Lets make Norway fit ;)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/25201-problem-med-slanking-se-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...