subros444 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 har gått på ketolyse ( under 40 gram karbo daglig med 1 oppkarbingsdag i uka - 900 gram karbo ) i snart 4 uker. jeg har lest meg opp men får ikke særlig input av bodybuildere på ketolyse. jeg merker allerede en sinnsykt treig økning på gym. vurderer å hoppe av ! SÅ FRUSTRERT ! men før jeg tar noen harsh decitions på akkurat det så bestemte jeg meg for å lage en konto på nettop treningsforum og rope ut i natten i håp om svar. kan man øke godt og spise godt på lavkarbo? jeg veier 65 og er 174, sikkert en fett% på 21-22 målet er fettprosent% 17-18. (satser på etter vinterhalvåret, så ingen big rush) jeg jobber mye og spiser mye, trener 4split. -er det da noe jeg har glemt å nevne som bør taes i betraktning på hvorfor jeg ikke har økning? TACKAR for alle svar forøvrig! -Camilla Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24520-ketolyse-noen-som-har-fors%C3%B8kt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.