Gjøstøly Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Aloha! Har etter mye leting gitt opp å finne Tomas Fjeldberg sitt populære X-press program som excel-fil .... så derfor har jeg laget et selv! Eller, gjort et forsøk i hvert fall. Det viste seg fort å være mer arbeid enn forventet, så ble ikke fult så "profesjonelt" som jeg egentlig hadde tenkt. Håper uansett at noen kan få bruk for det.Har lagt inn program for 3 måneder, så hvis man skal bruke det i feks 6 måneder er det bare å fylle ut ett nytt eksemplar etter de første 3 månedene. Ellers håper jeg at mr . Fjeldmann ikke vil oppsøke meg en mørk høstkveld for å fortelle meg hva han syns om at jeg tar meg til rette med programmet hans.... NB! Viser seg at man ikke kan laste opp excel-filer her, så har lastet filen opp på rapidshare. Trykk HER for å laste den ned Gixxer1k, gammelkaffe og Bekkelure 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24452-x-press-treningsprogram-endelig-i-excel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.