Gå til innhold

Et steg videre - fra kondisjonstrening til styrketrening

Anbefalte innlegg

Etter over ett år med kondisjonstrening er vekten nå stort sett på plass. Er bare 158 cm på strømpelesten. Vekten stod på 63 kg i januar 2012, og i dag viser den 10 kg mindre. Har stort sett drevet med jogging/løping. For et par uker siden dristet jeg meg opp i treningsrommet. Har lest mye om at vi jenter SKAL trene "tungt". Målet er å finne frem til musklene som er der inne et eller annet sted. Føler meg ikke som supermann med markløft på 40 kg og benkpress på 25 kg (8-12 reps). Forhåpentligvis forbedrer dette seg etterhvert?

Usikkerheten er størst når det gjelder matinntak. Synes det er vanskelig å vurdere dette i forhold til treningsmengde. Trener 1-1,5 timer 4 ganger pr. uke. Merker at apetitten øker med treningen. Noen som har noen formening om daglig kaloriinntak?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...