Gå til innhold

Et steg videre - fra kondisjonstrening til styrketrening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter over ett år med kondisjonstrening er vekten nå stort sett på plass. Er bare 158 cm på strømpelesten. Vekten stod på 63 kg i januar 2012, og i dag viser den 10 kg mindre. Har stort sett drevet med jogging/løping. For et par uker siden dristet jeg meg opp i treningsrommet. Har lest mye om at vi jenter SKAL trene "tungt". Målet er å finne frem til musklene som er der inne et eller annet sted. Føler meg ikke som supermann med markløft på 40 kg og benkpress på 25 kg (8-12 reps). Forhåpentligvis forbedrer dette seg etterhvert?

Usikkerheten er størst når det gjelder matinntak. Synes det er vanskelig å vurdere dette i forhold til treningsmengde. Trener 1-1,5 timer 4 ganger pr. uke. Merker at apetitten øker med treningen. Noen som har noen formening om daglig kaloriinntak?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...