Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid:-) litt over 7 mnd på vei! Foreløpig kun lagt på meg i magen! Vært flink å trena tilrettelagt styrkeprogram x 2 pr. uke under graviditeten samt jogga (har nå gått over til å gå turer grunnet bekkenplager)! Da jeg ikke skal ha bukpress løfter jeg ikke tungt på styrke delen, dette kjenner jeg at jeg savner:) har fra tidligere av alltid vært aktiv med håndball, mye løping og helsestudio.. Vurderer å bli medlem av gympartner etter fødsel og når kroppen føler for trening igjen! Noen sommar erfaring med disse?

Ønsker å ha fokus på å bygge litt muskler, synes fitness jentene er helt rå. Dette er ikke målet mitt og jeg aner heller ikke hvordan livet vårt blir med en ny sjef i huset;-) men jeg håper å få til 2-3 styrkeøkter i uken samt trilleturer.. Trenger noen tips til hvordan jeg bør begynne igjen samt litt kostholdsråd da jeg ikke er flink til å spise nok mat. Har også vurdert å ta en time hvor jeg får kroppsanalyse og en type 'diett' av personlig trener på helsestudio jeg er medlem på! Noen med erfaringer? Eller anbefalinger? Setter som pris på tips:-)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24089-trening-etter-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...