Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Kjøpte meg en ny PC for et par uker siden og den har ofte koblet seg inn og ut av nettet. Nå har det bare blitt verre og nett-tilgangen er der i kanskje 5 minutter, før det ikke fungerer i 5 minutter igjen. Det står at tilgangen er begrenset når jeg ser på signal-ikonet.

Samtidig fungerer de andre PC'ene smertefritt og blir aldri koblet ut, så det er ikke noe i veien med verken internett eller router.

Hadde satt stor pris på hjelp. Any1? :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24066-problem-med-internetrouter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke mitt ekspertiseområde akkurat, men jeg snakket med en jeg bor med som studerer data. Han hadde opplevd det samme selv da han kjøpte ny pc tidligere, og det var ganske enkelt selve pc'en det var noe galt med. Det understrekes jo av at alle andre maskinene i huset fungerer fint. Han foreslo enten å 1) prøve å oppdatere hele pc'en og installere ny driver, eller 2) ta den med tilbake for reklamasjon. Selv måtte han bare kjøpe ny.

Dette er ikke mitt ekspertiseområde akkurat, men jeg snakket med en jeg bor med som studerer data. Han hadde opplevd det samme selv da han kjøpte ny pc tidligere, og det var ganske enkelt selve pc'en det var noe galt med. Det understrekes jo av at alle andre maskinene i huset fungerer fint. Han foreslo enten å 1) prøve å oppdatere hele pc'en og installere ny driver, eller 2) ta den med tilbake for reklamasjon. Selv måtte han bare kjøpe ny.

Ok, takk for svar. "Fint" å se at det gjelder flere :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...