Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer som sagt på innholdet i myofusion elite proteinpulver? Jeg har bestilt det nå, men er usikker på om det er whey eller kasein pulver? Hva er i såfall andelen av de forskjellige? Det er vel ikke 50/50 som myoprotein? (lurer siden det står myo foran)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24020-myofusion-elite-proteinpulver-innhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg lurer som sagt på innholdet i myofusion elite proteinpulver? Jeg har bestilt det nå, men er usikker på om det er whey eller kasein pulver? Hva er i såfall andelen av de forskjellige? Det er vel ikke 50/50 som myoprotein? (lurer siden det står myo foran)

Foreslår du søker....

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/myofusion-elite-908-g-milk-chocolate-2

Elite MyoFusion fra Gaspari er et revolusjonerende proteinpulver som på en eksemplarisk måte, kombinerer kvalitet fra 4 separate proteinkilder med en uslåelig smak!

• 25 gram protein per porsjon
  • Naturlig høy konsentrasjon av BCAA
  • Inneholder protein fra 4 ulike kilder
  • Fri for gluten
  • Ingen kunstige fargestoffer

Ingredienser: MyoFusion Elite Protein Blend (myseproteinkonsentrat, melkeproteinisolat, myseproteinisolat, micellært kasein), Amino Blend (taurin, glycin, L-Leucin, L-Isoleucin, L-Valin), Konsistensegiver (hydrogenert soyaolje, glukospolymerer, natriumkaseinat, dikaliumfosfat, polysorbat 60, monoglycerider), naturlig og kunstig smakstilsetning, kakaopulver, Glutenfrie kakebiter (rismel, sukker, tapiokastivelse, kakao, palmeolje, maisstivelse, salt, naturlige smaker, natriumbikarbonat, soyalecitin, Fortykningsmiddel (cellulosagummi, xanthangummi, karragenan), lecitin, søtstoffer (acesulfam-K, sukralos).

Innhold per porsjon, 1 måleskje (37g)

Energi 150 kcal

Protein 25 g

Fett 3 g

-derav mettet fett 1 g

Karbohydrater 5 g

-derav sukkerarter 1 g

Kolesterol 55 mg

Natrium 110 mg

så søkte jeg litt mer:

http://www.bodybuilding.com/store/gaspari-nutrition/myofusion-elite-protein-series.html

MyoFusion Elite delivers only the highest and most legitimately bioavailable proteins in existence - fast and slow!

haha, jeg er bare litt fjern på det området her. Etter det jeg har forstått så skal man i hvertfall holde whey proteinpulver til kun etter trening siden det er lett opptaglig proteinpulver, men kasein tar lenger tid for å kroppen å ta opp. Spørsmålet mitt er derfor om det er et ok proteinpulver å bruke i grøten på morningen, eller om det er et annet proteinpulver som er mer gunstig?

Eller spør jeg bare unødvendig, at det ikke har så mye å si når det tas? (Bruker det kun i havregrøt frokosten og etter trening)

haha, jeg er bare litt fjern på det området her. Etter det jeg har forstått så skal man i hvertfall holde whey proteinpulver til kun etter trening siden det er lett opptaglig proteinpulver, men kasein tar lenger tid for å kroppen å ta opp. Spørsmålet mitt er derfor om det er et ok proteinpulver å bruke i grøten på morningen, eller om det er et annet proteinpulver som er mer gunstig?

Eller spør jeg bare unødvendig, at det ikke har så mye å si når det tas? (Bruker det kun i havregrøt frokosten og etter trening)

Protein er protein.. det har svært lite å si når på dagen du tar det uavhengig av om det er whey,kasein osv osv...

Kjøp det som passer lommeboken og som smaker best for deg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...