christelle Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hei, jeg er en jente på 25, er 1.73 høy, vekt 63kg. Jeghar alltid trent mye styrke frivekt, trener for å øke muskelmassen dvs bli sterkere og mer deginert.k Jeg har imidlertid hatt det samme treningsprogrammet i alle år og er mektig lei av det, samtidig som jeg ikke lenger får resultater. Jeg ønsker å få mer rumpe (nå er den for flat :/) ønsker å få gang på nedre og øvre muskel på rumpa slik at den blir mer "sprettrumpe" og ikke går mer i ett med hamstringen som nå.. Resten av kroppen er ganske definert, særlig fremside lår, men er særligbaksidelår og rumpe somikke er så stramt som jeg ønsker da jeg er definert andre steder. Jeg mangler øvelser til hamstring og glute, og hvilket program som er best. Få reps og mange seter vel det beste? Noen som har noen tips til meg?? Ellers så har jeg melk og gluten(og gjær) allergi og sliter derfor med å finne ut bra mellommåltider til å ha med på jobben. (Utenom proteinpulver og bær.) Noen som vet? Takker for all hjelp jeg kan få! :-) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23942-treningstips-til-glutehamstrings-bygge-muskler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.