Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Føler meg stiv og støl for tiden og kunne gjerne tenkt å ta meg 5-10 minutt med tøying i løpet av arbeidsdagen. Men gidder ikke ta med treningstøy på jobb og siden jeg vanligvis går i ganske stive jeans så egner det seg dårlig til tøying og lett trening.

Noen som har tips til bukser som er akseptable å bruke i en kontorjobbsituasjon som er myke nok til å ta knebøy i?

Er ikke noen veldig strenge kleskoder på jobben min, men kan ikke akkurat stille på jobb i joggebukse heller.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22765-kombinert-kontor-og-kneb%C3%B8ybukse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde heller satset på en rumble roller :D

Kan ikke erstatte bevegelse med massasje. Men, ja takk begge deler :)

Tror musklene og leddene mine hadde hatt godt av å blitt tatt igjennom en full bevegelsesbane flere ganger til dagen. Gjorde litt enkle øvelser på morgenen en stund, men er så tiltak å gjøre noe så tidlig på dagen. Har vanskelig for å få gode rutiner der må jeg innrømme.

Kan ikke erstatte bevegelse med massasje. Men, ja takk begge deler :)

Tror musklene og leddene mine hadde hatt godt av å blitt tatt igjennom en full bevegelsesbane flere ganger til dagen. Gjorde litt enkle øvelser på morgenen en stund, men er så tiltak å gjøre noe så tidlig på dagen. Har vanskelig for å få gode rutiner der må jeg innrømme.

Ser den (y)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...