Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jogger 2,4km i terreng med en markant stigning hele tiden (frem til ca 2,1km) da er det litt nedover.

Uansett, jogger denne løypa 4-6 ganger i uken, vil det resultere i forbedret kondisjon, fett tap, og vekt tap?.

Har slanket meg 20+ kilo for noen år siden med styrketrening og jogging men nå har jeg egentligt bare jogget... syns det er mer morsomt.

Er temmelig utslitt etter den ene runden i løypa men på sikt skal jeg ta 2, slikt at eg kommer opp i en 30min jogging. Bruker nå ca 13/14 minutt.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22307-jogging-vekttap-fett-tap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Jogger 2,4km i terreng med en markant stigning hele tiden (frem til ca 2,1km) da er det litt nedover.

Uansett, jogger denne løypa 4-6 ganger i uken, vil det resultere i forbedret kondisjon, fett tap, og vekt tap?.

Har slanket meg 20+ kilo for noen år siden med styrketrening og jogging men nå har jeg egentligt bare jogget... syns det er mer morsomt.

Er temmelig utslitt etter den ene runden i løypa men på sikt skal jeg ta 2, slikt at eg kommer opp i en 30min jogging. Bruker nå ca 13/14 minutt.

forbedret kondisjon ja..

Fett tap/vekt tap.. Kommer ann på ditt kosthold :)

Annonse

For å holde vekta skal du ha i deg ca 3000 kcal, om vi går ut ifra den vekta du hadde for 3 uker siden, og kan derfor ligge på 2500 kcal en stund og se om du får resultater av dette.

Edit: ut fra mine beregninger vil du da kunne gå ned 0,5 kg pr uke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...