New Life Skrevet 11. desember 2011 Skrevet 11. desember 2011 Hva er den beste julegaven du har fått eller kunne ha fått? og hvorfor? Siter
Gjest Skrevet 11. desember 2011 Skrevet 11. desember 2011 Lommer i kroppen hvor jeg til enhver tid kan ha plass til nøkler, bankkort og mobiltelefon. Eventuelt hjernekirurgi for å gi meg normal evne til å huske hvor jeg ligger ting. Av de mer konkrete: - Massasjestol Av de mer oppnåelige: - Joggesko med piggsko Av tidligere gaver: - Massasjetime Siter
PG* Skrevet 11. desember 2011 Skrevet 11. desember 2011 Julen sammen med kjæresten min.. må vente et år før jeg får det Får ingen julegaver i år, men kanskje noen i slutten av januar.. Siter
kodegard Skrevet 11. desember 2011 Skrevet 11. desember 2011 Den beste julegaven jeg får er at kjæresten min kommer hjem på juleferie, i tillegg til at han skal ha praksisen sin i Norge i hele januar. Materielt sett står vel en hest til høyt på ønskelisten, helst en jeg kunne reist ut å konkurrert med med en gang! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.