Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har et par tightser til salgs.

De er helt nye og ikke brukt, kun prøvd på et par ganger. Jeg kjøpte de i fjor, og de ble liggende i skapet med mye annet treningstøy og glemt av.

Selger de fordi jeg har "krympet" litt og måtte hatt en str mindre nå, men håper andre kan ha glede av de :)

Prisen er bra med tanke på at de er helt nye ;)(y)

Nike pro hyperwarm tights , str M. kr 300 ikl porto (boblekonvolutt).

Den er navyblå/gråaktig. Høy i livet. Strikken er bred og behagelig rundt livet. Stoffet på tightsen er litt tykkere enn en vanlig typisk nike-tights. Normal i størrelsen.

(har googlet mye på nettet etter flere farger og de er sabla vanskelige å få tak i btw....)

post-1514-14440943757324_thumb.jpg

post-1514-14440943757595_thumb.jpg

Sort capri-lang tights med rosa detaljer. Str M , kr 250 inkl porto (boblekonvolutt)

Normal i størrelsen, og verken spesielt høy eller lav i livet, helt normal.

post-1514-14440943757728_thumb.jpg

post-1514-14440943758026_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21708-nike-tightser-til-salgs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bokstavelig talt er den ikke gjennomsiktig, men den er jo som alle andre tightser, har man litt "bulker" så kan det jo synes.... tror kun det er 2xu-tightsene som kan skjule sånt hvis man har litt mye av det...

Jeg har sett mange damer i svart tights, og "bulker" syns vel uansett hvilken farge tightsene er, noen verre enn andre of course :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...