magvol Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 har trent ganske hardt i 4 måneder nå (men ikke mer enn jeg har kjent at jeg klarer), og har fulgt en ganske hard plan som involverer å gå opp i vekt og ned i repetisjoner hver uke, for så å starte på nytt etter en måned. på onsdagen var det biceps dag, og det gikk egentlig ganske så greit til dagen derpå! kjente smerter i venstre biceps når jeg strammet, og så at jeg hadde ett lite hakk inn midt på bicepsen. har egentlig ikke no problemer med det på jobben, og har ikke trent siden. noen som har noen formening om det er en liten rift eller ikke, og om hvor lenge jeg burde hvile armen? oppdatering: idag er det såvidt sårt når jeg strammer muskelen alt jeg kan, og ser ut til at deformeringen er borte! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21496-muligens-rift-i-biceps/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.