Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann, har noen spørsmål angående kosttilskudd :)

Nå til dags tar jeg bare proteinpulver og omega 3. Men bør jeg også gå for innkjøp til kreating, cla, bcaa og en pre-workout?

Hva vinner jeg på å bruke penger på det?

Jeg var også på siden til gymgrossisten og der fant jeg en pre-workout: creatine complete extreme.

Der står det at den inneholder kreatin, BCAA, Koffein og beta-alanin, betyr det at det produktet dekker mitt behov av kreatin, og bcaa? Så da trenger jeg ikke å kjøpe det itillegg? Da sparer man en del kroner da. Og cla er det noe jeg bør gå for?

Er litt forvirret nå, og hvis dere har bedre pre-workout å komme med så tar jeg gjerne imot tips:))

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21424-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang-kosttilskudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd kreatin ett par ganger.. men har ikke merket noe spesiell forandring. Tror det kommer veldig an på fra person til person. Noen merker mye mens andre merker ingenting. Når det gjelder POW bruker jeg Neurocore. Fornøyd nok, men føler ikke det stiller opp til prisen. Kjøper nok ikke mer etter boksen er brukt opp:) Jeg tror det er verdt å prøve siden det kan være det funker veldig bra med kroppen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...