Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har fått betendelse i mandlene, noe som har gjort til at jeg får ekstremt vondt av å svelge.

Jeg klarer nesten ikke å svelge mitt eget spytt engang. Iløpet av 4 dager har jeg spist to boller,

en muffins, og et halvt pizza stykke. Har fått tvingt ned noe vann med tablettene jeg tar. Spørsmålet er, når jeg har gått ned så mye, har jeg gått ned i vekt av muskler eller fett? Har jobbet lenge for å legge på meg muskler, ser ikke den store forskjelden selv men ser det på vekta.. noen som vet??

Fortsetter under...

En god prosent av kroppsvekten din er mat som ligger i tarmene, i tilegg så består vi av en god del vann, så hvis du ikkje har fått i deg så mye så kan det jo ha noe med saken å gjøre og.

Hvis du klarer å få i deg noe veske så kan du jo prøve å drikke i deg ein god doning gainer av eit slag med ei klypa salt oppi så ska du sjå da hjelp på (y)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...