Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er skikkelig nybegynner når det gjelder styrketrening og fokuserer mest på baseøvelser som markløft, knebøy, benkpress, pull-ups o.l. Jeg merker at jeg blir øm på et punkt nederst og litt på siden i korsryggen/over den ene hofta. Tror det er i muskelfestet nede ved de lange ryggstrekkerne. Blir litt engstelig av dette og er redd for at jeg gjør noe feil, men synes det er så rart at dette bare oppstår på den ene siden.. Jeg snakket med en på treningssenteret som mente at det kunne komme av en naturlig skjevhet og at dette mest sannsynlig kom til å gå over av seg selv etterhvert som jeg får bygd opp kroppen. Jeg vet at hoftene mine har litt forskjellig høyde/skjevhet som sikkert kommer av at et bein er litt lengre enn det andre. Hva tror dere? Bør jeg være engstelig?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...