Gå til innhold

PT+ernæringsstudier på nett + bachelor økonomi


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet

Vurderer å ta AFPT sitt PT kurs etter jeg er ferdig med bacheloren min i økonomi(1år igjen)!

Men det jeg lurer på: finnes det ernæringsstudier på nett? Evt noe annet innenfor helse/trening?

Vet at UIB, har blant ennet "idrettspsykologi" eller noe slikt som er nettbasert(halvtårs)!

Er lite interessert å måtte flytte fra Bergen etter fullført bachelor desverre! Så lurer på hvilke alternativer det er der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vurderer å ta AFPT sitt PT kurs etter jeg er ferdig med bacheloren min i økonomi(1år igjen)!

Men det jeg lurer på: finnes det ernæringsstudier på nett? Evt noe annet innenfor helse/trening?

Vet at UIB, har blant ennet "idrettspsykologi" eller noe slikt som er nettbasert(halvtårs)!

Er lite interessert å måtte flytte fra Bergen etter fullført bachelor desverre! Så lurer på hvilke alternativer det er der ute?

Bjørknes har ernæringsstudie på nett ( bachelor ), men det var kanskje ikke en bachelor du siktet til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Bjørknes har ernæringsstudie på nett ( bachelor ), men det var kanskje ikke en bachelor du siktet til?

Jo selvfølgelig! Det også! Takker for tipset! Har du hørt noe om dette studiet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo selvfølgelig! Det også! Takker for tipset! Har du hørt noe om dette studiet?

Jeg går der selv ;) send PM hvis du lurer på noe spesielt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...