Gå til innhold

PT+ernæringsstudier på nett + bachelor økonomi

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet

Vurderer å ta AFPT sitt PT kurs etter jeg er ferdig med bacheloren min i økonomi(1år igjen)!

Men det jeg lurer på: finnes det ernæringsstudier på nett? Evt noe annet innenfor helse/trening?

Vet at UIB, har blant ennet "idrettspsykologi" eller noe slikt som er nettbasert(halvtårs)!

Er lite interessert å måtte flytte fra Bergen etter fullført bachelor desverre! Så lurer på hvilke alternativer det er der ute?

Fortsetter under...

Vurderer å ta AFPT sitt PT kurs etter jeg er ferdig med bacheloren min i økonomi(1år igjen)!

Men det jeg lurer på: finnes det ernæringsstudier på nett? Evt noe annet innenfor helse/trening?

Vet at UIB, har blant ennet "idrettspsykologi" eller noe slikt som er nettbasert(halvtårs)!

Er lite interessert å måtte flytte fra Bergen etter fullført bachelor desverre! Så lurer på hvilke alternativer det er der ute?

Bjørknes har ernæringsstudie på nett ( bachelor ), men det var kanskje ikke en bachelor du siktet til?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...