Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jente,

25 år,

183 cm lang,

og 98 kg i skrivede stund (ned 15 kg siste året) :D

Har etter flere år med fokus på trening og kosthold møtt veggen litt, og trenger tips og hjelp til å komme videre.. I løpet av det siste året har jeg gått ned 15 kg ( (y) ) , både gjennom en økt kunnskap om hva et godt kosthold kan være, men og en ny forelskelse for styrketrening ;) Ønsker fortsatt å gå ned ca 10-15 kg, men det har de siste månedene stagnert litt...

Jeg sliter med å finne et kosthold som fungerer for meg, og som jeg kan leve med.. Det blir enten en uke med veldig godt kosthold, og så sprekker jeg så til de grader!!!) etter at uken er omme.. Sånn går det i berg og dalbaner, men der jeg til syvende og sist bare sitter igjen med en dårlig samvittighet..

Har de siste dagene skjønt at dersom jeg skal klare dette må jeg slutte å legge så strenge restriksjoner på meg selv de dagene jeg klarer det, fordi det fører til at jeg sprekker så mye mer når jeg kan.

Derfor lurer jeg på om det er noen som har et "godt" oppsett på hvordan man kan spise i løpet av en dag, en matplan som kan fungere? Hva er "det riktige" å spise i forhold til proteiner/karbo/fett, og hvilken matvarer er ja/nei ??

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21025-tips-og-hjelp-til-godt-kosthold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...