Prodigy Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 La meg starte ved starten. Jeg har i flere måneder kjent at noe har vært litt rart i hofta/bekkenet. Jeg trener BJJ (grappling), og spesielt etter en økt der vi kjørte hoftelåser hadde jeg vanvittig vondt i hofta. Dette gikk over av seg selv etter et par dager. Nå for et par uker siden kjørte jeg sumomarkløft, og hofta klikka helt. Klarte såvidt å sove og knyte skolisser. Da bestilte jeg time til fysikalsk massasje. Han sa gluteus minimus (tror jeg det var, var helt stiv eller hva, og måtte behandles med triggerpunkt. Han gjorde dette, og jeg kjente ingen forbedring.) Jeg dro så til kiropraktor, som mente det var bekkenet som hadde låst seg. Han behandlet dette tre separate ganger, ved å manipulere hofteleddet. Det ble bedre, men nå har jeg fått støtlignende smerter i ankel og legg. Det gjør ikke vondt å trene, hverken løpe eller BJJ, men når jeg er kald kjennes det bare veldig "rart" ut. Jeg prøver å bruke tennisball og massere hofte/rumpe, og da blir jeg umiddelbart bedre i ca 10 minutter, før smertene kommer igjen. Er det noen som har noen som helst ide om hva som er feil? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20964-st%C3%B8tlignende-smerter-i-ankel-og-leggsmerter-i-hofte-og-bekkenet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.