hersku Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hei. Mitt navn er Herman Skullerud og jeg studerer idrettsvitenskap i Bø i Telemark/Malmö. Jeg skriver som overskriften tilsier nå en bacheloroppgave, og trenger litt hjelp. Oppgaven handler om idrett og integrasjon, og tar for seg hvordan idretten fungerer som integrasjonsarena, og om idretten bidrar til å forberede utøverne for livet etter at karrièren er slutt. Jeg trenger 1-2 personer som kan stille opp på et intervju, enten via telefon eller mail. Fristen for innlevering nærmer seg, og siden min siste intervjuperson akkurat avlyste så begynner panikken såvidt å spre seg. Personen(e) jeg vil intervjue må ha følgende bakgrunn: - Innvandrerbakgrunn og tidligere aktiv idrettsutøver. Om det er noen som har noen å anbefale eller vil hjelpe meg, så rop gjerne ut i denne tråden, eller henvend seg til meg per mail på: [email protected] Mvh. Herman Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20961-hjelp-til-bacheloroppgave/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.