kosthold Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Er da en mann som gjerne vil ha en oversikt over hvordan en ukesmeny kan se ut for meg! For tiden er det 4 fotballøkter i uken (der jeg trener selv), i tillegg til 4-5 fotballøkter hvor jeg trener andre (viser øvelser og slikt, så blir litt aktivitet der også). Har tidligere hatt et dårligere forhold til hva jeg faktisk spiser, så har blitt det jeg føler for, sunt eller ikke. Men tenker nå å få til et skikkelig kosthold som er sunt og helst billig (student), eneste er at jeg omtrent ikke spiser fisk! Målet er å oppretthold energinivået, samtidig som fettprosenten gjerne skal gå ned (ligger rundt 15% nå). Føler at musklene i bena har en rimelig grei størrelse, så trenger heller ikke tenke på at musklene skal bli større. Ellers er jeg 1.80 og veier rundt 80 kg. Så om noen tar seg tiden til å sette opp en ukesmeny så hadde jeg blitt svært takknemlig! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20668-kostholdshjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.