Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kom bare til å tenke på noe. Ettersom jeg ønsker meg en litt større, spretten rumpe tar jeg mye knebøy, men hvorfor gir dette bedre rumpe? Jeg trodde det ikke var mulig å "punkttrene" noe. Eller er det annerledes når det handler om å gå opp i muskelmasse i stedet for å miste fett?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20244-kneb%C3%B8y-punkttrening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er veldig annerledes.

Det er ikke mulig å punktforbrenne, fordi kroppen tar av lagret fett som en helhet.

"Punkttrening" har jeg aldri hørt om før, men muskler fungerer ikke som fettvev. Trener du biceps får du større biceps, trener du bein får du større bein. Og trener du rumpa får du mer muskler i rumpa.

Ja, det er veldig annerledes.

Det er ikke mulig å punktforbrenne, fordi kroppen tar av lagret fett som en helhet.

"Punkttrening" har jeg aldri hørt om før, men muskler fungerer ikke som fettvev. Trener du biceps får du større biceps, trener du bein får du større bein. Og trener du rumpa får du mer muskler i rumpa.

Åja, tenkte sikkert på punktforbrenning, ikke punkttrening! Da forstår jeg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...