Gå til innhold

Vondt i venstre arm


tipptopp

Anbefalte innlegg

Trenger litt "lege" hjelp :p

har strukket en nerve imellom triceps og skuldra som igjen gjør at jeg har nedsatt følelse i lillefinger å ringfinger.... har vært til lege å han ba meg trene på som vanlig... skal til nevrolog men har ikke fått time å får sikkert time i år 2044... men kjenner at "klypa" i venstre hånde svikter når jeg skal klipe å holde... samt at jeg begynner å få vondt i venstre underarmen...

Er tipse da å kjøre HVILE i flere dager eller kjøre moderate vekter... eller dra på apoteket å handle voltarol å spise dobbel dose... ( voltarol er jo egentlig det samme som voltaren bare halvparten av styrken) Noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OY dette høres ikke helt tipptopp ut;).Har selv vert plaget med det samme,etter feil teknikk ved et markløft.

Jeg valgte å ta fri fra trening av skuldrer og nakke,det tok meg ca2 uker før jeg ble bra.

Tror at så lenge det gjør vondt,mister følelse og styrke så trenger armen litt fri:sleep: selv om vi ikke liker det helt.

Men det er jo mye annet vi ken trene.Armer.nakke og skuldrer er jo den delen av kroppen som vi får kjappest resultat av å trene ,så 2 uker fri tar ikke så lang tid å ta igjenn.:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen...jammen... baaahhh... har jo blitt merker i parketten her hjemme etter 2 dager uten trening... hvordan i ALLE dager har du tenkt at jeg skal sitte i ro i 14DAGER!!!! kjører på med trening såfremt jeg ikke får smerter.... så tar jeg dommen etter nevrologens vurderinger :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...