Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva er galt når jeg sover 8 - 10 timer og våkner totalt utslitt. Ender med at jeg bare legger meg til å sove igjen og sover 1 time til, med fortsatt samme problemet. Inntar mye mat og Zma før jeg legger meg, så hele natta er jeg i drømmeland. Hender jeg våkner etter 1 - 2 timer og er litt våt av svette.

Har egentlig gått ganske hardt for seg på treninga i det siste, trener styrke så å si 6 ganger i uka.

Har alltid hatt minst 2 hvile dager, men klarer ikke holde meg unna. Er inne i en veldig bra periode, både med kosthold og trening, så litt irriterende at jeg føler meg sånn når jeg våkner.

Har trent i 5 - 6 år nå og aldri opplevd noe lignende.

Noen som har opplevd det samme?. Døgnrytmen er også snudd :bored:

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20214-s%C3%B8vn-problemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan faktisk sove for mye ;) Og da blir man slapp. Har opplevd det selv. Man burde legge seg og stå opp til samme tidspunkt hver dag hvis man har problemer med å sove. IKKE legg deg til å sove igjen når du har våknet en gang allerede, da burde du heller stå opp. Har vært gjennom akkurat det du snakker om. Få en rutine på ting, så vil det forandre seg over tid :) Og ikke gå å legg deg før du er trøtt. Mye mat før man sover kan også forstyrre søvnen,bare så det er nevnt.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20214-s%C3%B8vn-problemer/#findComment-742523
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...