Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig started på Keto-dietten ( Step By Step Keto Diet Plan! - Bodybuilding.com Forums). Er noen ting jeg ikke helt skjønner.

I helgen så blir det sagt at du skal spise karbs i et tidsrom på 36 timer (fredag 12:00 til lørdag 24:00).

Hva skal man spise de i de første timene av fredagen?

Skal man spise ditt daglige behov protein på lørdag og fredag, eller skal man spre en dagsbehov utover 36 timer?

Blei litt rotete, beklager.

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Skrevet

keto er vel under 50 gram karbs om dagen, normalt tar det 2-3 dager å komme inni ketose, så du bør helst være på keto i 2 uker for å få skikkelig bra effekt. Har gått på det mange ganger har funnet ut at det ikke er det beste for hodet mitt :p greit å kjøre det engang inni mellom for å sjokke kroppen, noe permanent diett den blir hard lykke til :p

Skrevet
keto er vel under 50 gram karbs om dagen, normalt tar det 2-3 dager å komme inni ketose, så du bør helst være på keto i 2 uker for å få skikkelig bra effekt. Har gått på det mange ganger har funnet ut at det ikke er det beste for hodet mitt :p greit å kjøre det engang inni mellom for å sjokke kroppen, noe permanent diett den blir hard lykke til :p

Takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...