Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har da virkelig ikke noe behov for å gå ned i vekt :) Dersom du vil bygge muskler bør du heller satse på vedlikehold eller et lite overskudd og gå ned i fettprosent på den måten. Hjelper ikke å gå ned i vekt om du ikke har nok muskler i grunn. Hvordan trener du i dag?

Du har da virkelig ikke noe behov for å gå ned i vekt :) Dersom du vil bygge muskler bør du heller satse på vedlikehold eller et lite overskudd og gå ned i fettprosent på den måten. Hjelper ikke å gå ned i vekt om du ikke har nok muskler i grunn. Hvordan trener du i dag?

3 dager med styrke og 2 dager med utholdenhet.

Hva med å finne deg et skikkelig program å følge, så kan du logge treningen og holde styr på fremgangen, og slik ha en gradvis progresjon fra økt til økt eller uke til uke? :) Tviler ikke på at du trener godt med dine egne øvelser, men ferdigoppsatte program har gitt veldig mange gode resultater før deg, og vil trolig gjøre det samme for deg (y)

Annonse

Mer muskler + samme kroppsvekt = nedgang i fettprosent. Et lite underskudd vil gjøre det lettere å gå ned i fett, men vanskeligere å bygge muskelmasse, og jeg tror det er sistnevnte du bør fokusere på. Føler du selv at du har nok muskelmasse til at det faktisk er noe å deffe for? Hjelper som sagt ikke å gå ned i fettprosent om man ikke har noe muskler under ;)

Mer muskler + samme kroppsvekt = nedgang i fettprosent. Et lite underskudd vil gjøre det lettere å gå ned i fett, men vanskeligere å bygge muskelmasse, og jeg tror det er sistnevnte du bør fokusere på. Føler du selv at du har nok muskelmasse til at det faktisk er noe å deffe for? Hjelper som sagt ikke å gå ned i fettprosent om man ikke har noe muskler under ;)

Okei der lærte jeg noe nytt, takk!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...