Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor mye har du trent før? Hva er din høyde/vekt?

Du bør trene hver muskelgruppe minst 2 ganger i uken. De fleste har best framgang på et fullkroppsprogram 3 ganger i uken i starten. Styrketrening er det viktigste når du er på diett. Men et par kardioøkter i uken i tillegg øker fettforbrenningen og kaloriforbruket.

Hvor mye har du trent før? Hva er din høyde/vekt?

Du bør trene hver muskelgruppe minst 2 ganger i uken. De fleste har best framgang på et fullkroppsprogram 3 ganger i uken i starten. Styrketrening er det viktigste når du er på diett. Men et par kardioøkter i uken i tillegg øker fettforbrenningen og kaloriforbruket.

takk for svar :) er ca 1,69 høy og veier 68 kg. Jeg har alltid trent en del, men begynte ikke med ordentlig styrke strening for mer enn et halv år siden, så der er jeg ganske nybegynner :)

takk for svar :) er ca 1,69 høy og veier 68 kg. Jeg har alltid trent en del, men begynte ikke med ordentlig styrke strening for mer enn et halv år siden, så der er jeg ganske nybegynner :)

Da synes jeg du bør trene et fullkroppsprogram 3 ganger i uken. Har du lært deg baseøvelsene vil 5x5, starting strength eller stronglifts 5x5 være gode alternativer. Er du usikker på baseøvelsene vil de to siste være det beste hvor du starter første økta med kun stanga som vekt og får litt teknikkkorrigeringer fra noen kompetente folk der du trener eller ved å filme deg selv og legge ut her.

5x5 - For styrke og muskelmasse - Fitnessbloggen

Starting Strength – verdens mest anerkjente styrkeprogram - Fitnessbloggen

StrongLifts: Gain Muscle And Strength While Losing Fat StrongLifts

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...