Frankintheocean Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hei! Jeg er en 20 år gammel, 176cm høy og veier mellom 85-90kg. Fra jeg var 10år til jeg var 16år drev jeg aktivt med langrenn og skiskyting, men etter en belastningskade på skuldrene måtte jeg gi opp treningen. Når jeg sluttet veide jeg 65kg og var i meget god form. Jeg begynte å trene mer på helsestudio når jeg var 17 år og bygde mye muskler, men siden skulderproblemetkom tilbake grunnet dårlig teknikk måtte jeg slutte med dette også. Etter en alvorlig opperasjon der jeg måtte fjerne en svulst la jeg på meg veldig mye. Jeg trener fremdeles alikevel 3 ganger i uken og spiser relativt sunt (dvs skeier ut en gang i mellom). Selv om jeg trener mye og spiser sunt og variert virker det ikke som om jeg mister noe av det overflødige fettet jeg har fått meg eller går noe ned i vekt (heller motsatt). Jeg bygger muskler og kommer i bedre form, men det virker som om fettet ikke vil vekk (om noen kan forstå det). Hadde satt stoooor pris på om noen kunne hjelpe meg med å løse problemet mitt (diett/trening). MVH Frank Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19984-trenger-hjelp-til-trening-og-kosthold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.