DdBb Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Heisann! Kjørte dette programmet for 2 års tid, men har hatt en laaaang pause fra trening grunnet store problemer med rygg. Trente dette i ca tre måneder og merket stor framgang, og vil si at jeg nådde det ønskede målet mitt dentid (som var lavere fettprosent og strammere kropp). Jeg begynner igjen med styrketrening (les: etter en lang pause) og lurer på om dette programmet er passende i forhold til mine mål. Jeg har samme målsetting som for 2 år siden; redusere fettprosent og få en strammere kropp. Det som står i en særstilling denne gang er muskelvekst. Hovedsakelig pga de skadene jeg har hatt, ønsker jeg å være bli sterk for å få en god og funksjonell kropp. For øvrig skal det sies at jeg er 173 høy og veier 72 kg (er jente) Relativt middelmådig. Programmet kjøres 3 ganger i uka og er et fullkroppsprogram. Dynamisk oppvarming først. Dag 1: Knebøy 5x5 Squat to stand (med vekt) 5x5 Flatbenk med frivekter 3x12 Mageøvelse (den hvor man ligger på ryggen og løfter beina rett opp) Split squat med frivekter 3x12 Liggende roing på benk 3x12 Glutebrigde 3x12 Planke 3x45 sec Moderat kardio 15 min Dag 2: Markløft (byttet denne som regel ut med knebøy ettersom jeg ikke følte meg trygg på teknikk) 5x5 Nedtrekk 3x12 Utfall bakover med frivekter 3x12 Push-ups 3x8 Hip thrust mellom benker 3x12 Floor press med frivekt 3x12 Planke 3x45sec Moderat kardio 15 min Dag 3: akkurat samme som dag 1, men RP på siste sett. Tar gjerne i mot all slags råd og tips. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19920-er-dette-et-passende-program-for-ei-jente/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.