Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en jente på 36 år. 163 høy og veier 56 kg. Er inne i min 5 treningsuke, hvor jeg har trent 3 dg pr uke. Med en dag hvile imellom. Har trent på og av siste året men jeg ønsker nå å trene seriøst - da mener jeg at jeg ønsker personlig progresjon og muskelvekst. Og i den forbindelse så håper jeg noen kan gi meg et godt treningsprogram jeg kan følge som gir meg resultater (at jeg ikke trener "forgjeves" om du skjønner;). Jeg har smale skuldre og slanke armer, noe som faktisk "irriterer" meg, da d nesten ser ut at jeg må trene meg ihjel for å bli større her (overkropp). Samtidig har jeg en skulder som er vond ved enkelte øvelser som benkpress (står over denne av den grunn, vet ik om d er riktig av meg?!) Og sidehev med strake armer. Gode øvelser håper jeg d finnes likevel og gode tips herfra? ;) Ellers kjører jeg fast knebøy og strake markløft som jeg har forstått er gode og viktige øvelser....

Håper noen kan gi meg et godt program for trening 3 dg uken (om d holder?)

På forhånd takk :))

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19848-treningsprogram-for-muskelvekst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...