Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heihei!

Lurer på...er det noen her inne som studerer på NIH?

Jeg skal søke skole nå (og ja, fristen går snart ut, jeg er treig), og har snust litt på NIH. Noen som kan fortelle meg litt om hvordan det er der? Og "trenger" man å være toppatlet eller satse på en idrett for å studere der? Jeg driver jo kun på med styrketrening, blir jeg å føle meg utenfor? :p

Har også tittet litt på bachelor i idrett, ernæring og helse på HiVe, noen som studerer der? :)

Jeg er så frem og tilbake, men har ihvertfall kommet frem til hva min nisje er (tror jeg) :) At jeg ikke har tenkt på det før skjønner jeg ikke! Trening har liksom bare vært en del av livet mitt, har aldri tenkt på det som noe jeg kan studere og utdanne meg innen:)

Fortsetter under...

Man trenger absolutt ikke være noen toppatlet:) Tror nok du vil klare deg bedre enn de fleste. Det er klart at i løpet av det første året på NIH skal man gjennom en rekke idretter, og det er det ikke alle som synes er like gøy, men alle har sine styrker og svakheter. At du "kun" driver med styrketrening er nok ganske uproblematisk. Mange på NIH som liker å løfte tunge ting:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...