Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jente , 23 år.

165 høy, 55 kg.

Ca. 20 i fett% (skal ned til 15)

Trener 3-5 dager i uka

Trenger noen tips og råd til å sette opp ny diett plan.

Er absolutt ikke veldig erfaren eller god på dette.

Gjerne tips til oppskrifter, evt. noe forslag til noe mer variert enn hva jeg spiser i dag. Sliter med at kroppen samler på for mye vann.. ligger på ca 55%. Ønsker en mer effektiv kostholdsplan, som øker forbrenningen min. Da jeg har et mål om å deffe ned til 15% . Noen tips til noe som gir meg mer energi , og holder meg mer mett i løpet av dagen?

Det går i dag mye i :

Havregryn med banan og ekstra lett melk til frokost, skyr / kesam med evt frukt til lunsj og magert kjøtt (ytrefile av svin, kylling, karbonadekjøttdeig) med grønnsaker til middag (stort sett brokkoli). Gjerne et par ekstra måltider med egg eller rug-sprø. Det går stort sett i makrell i tomat og brunost som pålegg.

Tar itillegg whey pro shake etter trening, i blant en meal pro som erstatning for måltider.

I lengden blir detta veldig kjedelig og enkelt, ikke sikkert det er riktig engang?

FEEDBACK, ja takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19667-kostholdsplan-tipsr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...