PinkFitness Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Jente , 23 år. 165 høy, 55 kg. Ca. 20 i fett% (skal ned til 15) Trener 3-5 dager i uka Trenger noen tips og råd til å sette opp ny diett plan. Er absolutt ikke veldig erfaren eller god på dette. Gjerne tips til oppskrifter, evt. noe forslag til noe mer variert enn hva jeg spiser i dag. Sliter med at kroppen samler på for mye vann.. ligger på ca 55%. Ønsker en mer effektiv kostholdsplan, som øker forbrenningen min. Da jeg har et mål om å deffe ned til 15% . Noen tips til noe som gir meg mer energi , og holder meg mer mett i løpet av dagen? Det går i dag mye i : Havregryn med banan og ekstra lett melk til frokost, skyr / kesam med evt frukt til lunsj og magert kjøtt (ytrefile av svin, kylling, karbonadekjøttdeig) med grønnsaker til middag (stort sett brokkoli). Gjerne et par ekstra måltider med egg eller rug-sprø. Det går stort sett i makrell i tomat og brunost som pålegg. Tar itillegg whey pro shake etter trening, i blant en meal pro som erstatning for måltider. I lengden blir detta veldig kjedelig og enkelt, ikke sikkert det er riktig engang? FEEDBACK, ja takk Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19667-kostholdsplan-tipsr%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.