Jonerik Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hei. Jeg er 27år , 177 høy og veien drøyt 120kg. Problemet mitt er vel at jeg har svært lite peiling på kosthold og trener ikke no særlig. Treningen skal endres nå og starter med treningstudio om et par dager. MEN, usikker på hva slags trening jeg bør fokusere på for og gå ned i vekt uten og ta mye av musklene. Er som som de fleste at det legger seg på rome, lår mage og siden Har ikke et voldsomt ønske om six pack osv men og gå ned str i klær, og få tilbake kondis og helse. Noen gode tips? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19604-hjelp-til-nedgang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Tren styrke for å opprettholde muskelmassen når du går ned i vekt. Har du trent lite fra før vil du også kunne bygge litt muskelmasse mens du går ned i vekt. Du finner et fint program å begynne med i denne artikkelen samt informasjon om det meste du trenger vite om styrketrening i starten: Styrketrening for nybegynnere - Fitnessbloggen For å gå ned i vekt er det kostholdet som er det viktigste. De fleste har gått av å øke proteininntaket noe og redusere på karbohydratene. Og så må man rett og slett bare spise lite nok til at man går passelig ned i vekt. Et nedgang på 0,5 - 1kg i uken er fornuftig og realistisk. For å få til det må du spise 500-1000 kalorier mindre til dagen enn det du forbruker. Spiser du god og sunn mat og styrer unna ferdigmat så vil du se at du fortsatt kan spise mye god mat og likevel oppnå et slikt underskudd. De 5 beste tipsene for å gå ned i vekt og fettprosent - Fitnessbloggen Vektnedgang på den sunne og riktige måten - Fitnessbloggen Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19604-hjelp-til-nedgang/#findComment-726191 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.