Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, er en gutt på 19 år, har trent 5 ganger i uken nå i lang tid med 3 ganger i uken med et helkroppsprogram (mandag, onsdag og fredag) også 1 times joggetur på tirsdag og torsdag.

Målet mitt er å få markerte muskler og har lest at lange joggeturer burde være bannlyst om målet er å være markert, derfor har jeg tenkt å bytte de 2 lange turene ut med 2 gerilja intervalløkter istedenfor. Har også hørt at forbrenningen er på topp hele dagen etter en gerilja økt.

Tror dere dette vil fungere for meg eller burde jeg forholde meg til det gamle? :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19522-styrketrening-og-gerilja-intervall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke umulig å få en definert og muskuløs kropp selv om du har to 1 times joggeturer i uken, men sprintintervaller er bedre for å oppnå lav fettprosent ja. Det viktigste er imidlertid at du har et bra kosthold og trener skikkelig styrke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...