Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! skal nå på en 8 ukers deff.

Er nå i min 3 uke på MFT28 (Bodybuilding.com - MFT28: Greg Plitt's 4-Week Military Fitness Trainer By MET-Rx)

Etter dette blir det nok en 4splitt + fullkropp, eller andre forslag?

Jeg veier 85-88kg, 182 høy, 21 år, og regner meg som aktiv. Ifølge fettklypen har jeg en fett prosent på 14,9.

Kostholdet mitt er nå 2100-2200 kcal + litt fordelt på 20/40/40 (210g prot/karb og 60-80g fett) Men er veldig dårlig i å få i meg fett. En typisk mat dag er:

• Frokost: 2 Riskaker, 2 egg/En shake
  • Trening
  • En shake
  • Mellommåltid: en boks Cottagecheese med banan/eple og kanel
  • Lunsj: 200g Kyllingfilet, 175g ris og 100g brokkoli (Er ikke ofte jeg har dette, men skal ha det..)
  • Middag: 200g kyllingfilet, 175g ris, 100g brokkoli (Prøver å ha fisk 2 dager i uken, hvorav kyllingen byttes ut, og jeg tar fort 100g søtpotet og brokkoli)
  • Trening
  • 50-100G havregrøt og en Shake evt en smoothie tilsvarende proteiner å karbs..

Prøver å ha Geriljakardio annenhver dag, og i helgene blir det sykling/løping. Skal begynne med langdistanseløping igjen etter dette programmet, å lurer litt på hvor ofte jeg bør bedrive med cardio, og hvilken intensitet på dette.

Er på (ifølge fettklypen) på en fettprosent på 14,9, men vil ned slik at jeg blir markert. Tips/råd osv settes stor pris på!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19508-8-ukers-deffing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"En typisk dag" Er det jeg har spist de siste 6-7 ukene.

Per nå er det veldig aktivt, siden det er 2 økter om dagen. Men ellers er det mye sittende. Etter programmet blir det 1-2 økter om dagen, og vil prøve å få meg en rolig tur hver dag for å øke hverdagsaktiviteten. I tillegg til dette blir det noen økter med skolen i uken (Idrett)

Nå veier jeg ca 88, 21 år og 183 høy. Var nede i 84 for noen uker sia, så ligger vell mellom 85-88.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19508-8-ukers-deffing/#findComment-723621
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...