Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Etter to svangerskap som resulterte i en oldemorkropp har jeg bestemt meg for å gjøre noe med det. Hele jeg henger, og rumpa er et sorgens kapittel. Den er helt flat. Jeg tror kanskje jeg har en fordel med at jeg er veldig tynn og har ikke noe overflødig fett jeg vil ha bort. Jeg vil rett og slett bare bli fast, stram og fin. Men jeg lurer på hvor jeg skal begynne hen. Jeg bor på bygda uten tilgang til treningsenter, men det får vi i slutten av mai. Så spørsmålet er. Hvor begynner jeg. Hva gjør jeg i mellomtiden. Jeg ønsker å få bort så mye overflødig hud som mulig, få stram og fin mage og rumpe. Har har begynt å ta squats, begynte på 50 hvor jeg øker med fem hver dag. Hver torsdag er jeg med på en times sirkeltrening arrangert av fysioterapien, og der peiser jeg på med alt jeg har. Hva annet kan jeg gjøre? Jeg er virkelig 100% nybegynner, jeg har aldri trent i den forstand før. Håper på gode tips og råd.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19409-helt-nybegynner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...