Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som har litt peiling, og/eller som vil være med på frivektsavdelingen og motivere/konstruktivt kritisere meg en dag? tenker teknikk på knebøy osv... ikke tøff nok til å gå dit alene når jeg er heeeelt nybegynner og det er masse folk:unsure:

Fortsetter under...

Skrevet
Jeg trener der :) Ikke at jeg har så syyykt mye peiling men :p
Ser ut som om du har liiitt peiling da ;) Trener du mye oppe? Syns alltid det er så mye folk der, og da frister det ikke å gå bort å rote til ting :p
Skrevet
Bor dessverre for langt unna selv, men dette klarer du. Husk at de fleste har hatt samme følelse som deg første gang de prøvde seg, dette forsvinner heldigvis ganske fort :)

(gratisbump) o-o

Håper det... :) :)
Skrevet
Ser ut som om du har liiitt peiling da ;) Trener du mye oppe? Syns alltid det er så mye folk der, og da frister det ikke å gå bort å rote til ting :p

Ja liiiitt peiling har jeg jo, håper jeg :p

Trener kun oppe;) Det beste er om man har mulighet til å trene før kl.15-1530, da er det lite folk der:) eller etter kl.20, da skal det begynne å minke:) Og når det gjelder å rote til ting - det klarer de andre helt fint selv:p

Annonse

Skrevet

Og når det gjelder å rote til ting - det klarer de andre helt fint selv:p :roflmao: godt å høre... Må trene mellom 17.30 og 19/20, på hverdagene pga jobb og leggetider på snupp, så må vel bare hoppe i det en dag :p

Skrevet
Og når det gjelder å rote til ting - det klarer de andre helt fint selv:p
:roflmao: godt å høre... Må trene mellom 17.30 og 19/20, på hverdagene pga jobb og leggetider på snupp, så må vel bare hoppe i det en dag :p

Da er det bare å ta sats, og sette i gang!:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...