Forsvarsdama5.0 Skrevet 20. mars 2013 Skrevet 20. mars 2013 Heisann! Jeg ønsker meg en stor og god treningsbag, gjerne type The north face, som jeg kan ha både treningsklær og PC/skolegreier i. Den må være litt pen, og en med kvalitet, som det er mulig å bære på ryggen (men må ikke være typen duffelbag). Noen som anbefaler noen? Disse har jeg tittet litt på (på nett): - Duffelbag i M: The North Face Base Camp Duffel Bag M/70ltr, 2013-modell | Flust (bare ikke 2013-modell) - dette er 72 liter - Hummelveske Hummel Bee Auth. veske Large - Sportsvesker på SmartGuy.no. eller Hummel Bee Auth. veske medium - Sportsvesker på SmartGuy.no. - True North True North veske - Sportsvesker på SmartGuy.no. : det står at det er 35 liter, men på bildet ser den da like stor ut som duffelbagen med 72?!! - Nike, 3 ulike (medium, large og "Team Training Max Air Medium" Nike Club veske Medium - Sportsvesker på SmartGuy.no. : 60 liter (M), Nike Club veske Large - Sportsvesker på SmartGuy.no. : 81 liter (L), Nike Team Training Max Air Medium sportsveske - Sportsvesker på SmartGuy.no. , 57 liter Hva slags treningsbager har dere? Eller hva slags skolesekk/bag/veske? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.