Forsvarsdama5.0 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Heisann! Jeg ønsker meg en stor og god treningsbag, gjerne type The north face, som jeg kan ha både treningsklær og PC/skolegreier i. Den må være litt pen, og en med kvalitet, som det er mulig å bære på ryggen (men må ikke være typen duffelbag). Noen som anbefaler noen? Disse har jeg tittet litt på (på nett): - Duffelbag i M: The North Face Base Camp Duffel Bag M/70ltr, 2013-modell | Flust (bare ikke 2013-modell) - dette er 72 liter - Hummelveske Hummel Bee Auth. veske Large - Sportsvesker på SmartGuy.no. eller Hummel Bee Auth. veske medium - Sportsvesker på SmartGuy.no. - True North True North veske - Sportsvesker på SmartGuy.no. : det står at det er 35 liter, men på bildet ser den da like stor ut som duffelbagen med 72?!! - Nike, 3 ulike (medium, large og "Team Training Max Air Medium" Nike Club veske Medium - Sportsvesker på SmartGuy.no. : 60 liter (M), Nike Club veske Large - Sportsvesker på SmartGuy.no. : 81 liter (L), Nike Team Training Max Air Medium sportsveske - Sportsvesker på SmartGuy.no. , 57 liter Hva slags treningsbager har dere? Eller hva slags skolesekk/bag/veske? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19064-stor-og-pen-treningsbag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.