Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 22 år og er 169cm høy og 68kilo.

Begynte å trene ganske hardt etter siste barn som nå er 1 år og ble i ganske god form.

(har trent ganske mye tidligere også, men har vert gravid i to år på rad med forbud mot trening pga. komplikasjoner i svangerskap).

Men nå har jeg hatt det travelt med to øreunger og nytt hus, så har ikke trent på en stund.

Begynner nå å gå ned i vekt/muskler:-(

Nå har jeg begynt å trene meg opp igjen, men skulle gjerne hatt noen gode råd til trening som styrker og strammer opp MAGE, armer, RUMPE og lår.

Jeg skal gifte meg 25.05.2013 og vil jo se bra ut til denne dagen.

Jeg er litt over gjennomsnittet sterk så kan godt ha litt tunge øvelser.

Er det noen øvelser som gir raskere resultat en andre?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/18759-stramme-opp-og-bygge-muskler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen til FB! Aller først må jeg spørre om dette er ment som en loggbok for å holde styr på trening og/eller mat, eller om jeg skal flytte den til et annet underforum? :)

Ellers, som svar på spørsmålet ditt: Det beste resultatet vil komme av et godt treningsprogram som tar for seg hele kroppen 3-4 ganger i uken. Trener du på et senter? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...