Lame Nordstrom Skrevet 12. mars 2013 Skrevet 12. mars 2013 Hva er det dere moderatorer driver med? Hvorfor et slikt behov for å sensurere ubehagelige sannheter? Jeg skriver det samme igjen: "Mindre sannsynlig ja, men hvor sannsynlig det er kan diskuteres. Lance Armstrong bestod over 500 dopingtester selv om han brukte blant annet EPO, blodoverføringer, testosteron og kortison. Det er dritenkelt å jukse. inb4 folk blir sure igjen fordi jeg forteller sannheten." Siter
GrommiZ Skrevet 12. mars 2013 Skrevet 12. mars 2013 Lett å jukse ja, ingen bestrider vel det. hvorfor poster du det her Konstantinovs? Siter
Lame Nordstrom Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Skrevet 12. mars 2013 Lett å jukse ja, ingen bestrider vel det. hvorfor poster du det her Konstantinovs? Fordi Olaf skrev noe om det i posten ovenfor. Jeg vil ha fram sannheten slik at folk ikke skal være så naive Siter
GrommiZ Skrevet 12. mars 2013 Skrevet 12. mars 2013 Fordi Olaf skrev noe om det i posten ovenfor. Jeg vil ha fram sannheten slik at folk ikke skal være så naive Ok:) hvem syns du er naive? Hvis du mener den generelle ola potit så er jeg enig med deg Lame Nordstrom 1 Siter
Lame Nordstrom Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Skrevet 12. mars 2013 Ok:) hvem syns du er naive? Hvis du mener den generelle ola potit så er jeg enig med deg Mannen i gata, ja. Er bare å lese i kommentarfeltene til artiklene om doping i langrennssporten. Ingen som vil tro slikt om våre nasjonalhelter. Det folk ikke skjønner, er at doping er en nødvendighet for å ta OL-gull i mange idretter. Friidrett, svømming, langrenn, sykling, vektløfting... Lance Armstrong gjorde bare det samme som konkurrentene, og nå skal vi liksom hate han? Siter
Gjest Jester Skrevet 12. mars 2013 Skrevet 12. mars 2013 Fordi hver eneste tråd trenger ikke å handle om akkurat det samme når du allerede har en 3-5 aktive om temaet allerede. Det finnes andre diskusjoner en doping, dine mistanker og Lance Armstrong. Det holder med nye tråder om det samme. -Mod Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.