Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva er det dere moderatorer driver med? Hvorfor et slikt behov for å sensurere ubehagelige sannheter? Jeg skriver det samme igjen:

"Mindre sannsynlig ja, men hvor sannsynlig det er kan diskuteres.

Lance Armstrong bestod over 500 dopingtester selv om han brukte blant annet EPO, blodoverføringer, testosteron og kortison. Det er dritenkelt å jukse.

inb4 folk blir sure igjen fordi jeg forteller sannheten."

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/18706-10795kg-995kg-kv-lance-armstrong-v50/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok:) hvem syns du er naive? Hvis du mener den generelle ola potit så er jeg enig med deg :)

Mannen i gata, ja. Er bare å lese i kommentarfeltene til artiklene om doping i langrennssporten. Ingen som vil tro slikt om våre nasjonalhelter.

Det folk ikke skjønner, er at doping er en nødvendighet for å ta OL-gull i mange idretter. Friidrett, svømming, langrenn, sykling, vektløfting... Lance Armstrong gjorde bare det samme som konkurrentene, og nå skal vi liksom hate han?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...