JoOle Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hey har funne ett trenings program jeg liker å følge hjemme , trener mandag , onsdag å fredag .. har nå begynt å trene ute på jobb i tillegg ( Offshore ) ... Her ute har jeg ikke like mange apparater tilgjengelig som hjemme på trenings studio... Her er følgene program jeg følger nå med litt Extra øvelser etter hva jeg føler selv... Det jeg lurer på er om dere har noen tips på øvelser jeg kan gjøre her ute der jeg kun har manualer å ingen nedtrekk osv ... tenker meste på Triceps å Biceps rygg med manualer , har jo Ez stang å benk , beinpress osv .. . Tar gjerne i mot tips til forbedringer å forslag på andre øvelser som er bedre På forhånd takk Mandag Bryst, triceps, mage: -Benkpress -Skråbenk med hantler -Kabel krysstrekk -En hånds tricepspress over hodet -Franskpress -Mage Onsdag: Rygg, biceps : -Markløft -Nedtrekk/chins -Roing med stang -Roing med hantler -Curl med stang -Curl med hantler Bein, Skuldre -Knebøy -Lårcurl -Tåhev -Militærpress -Sidehev -Fronthev Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/18190-trenings-program-med-problemer-n%C3%A5r-jeg-er-p%C3%A5-jobb/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.