Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For første gang på lenge har jeg pådratt meg en skikkelig forkjølelse som nå har vart siden fredag. Dette har beklagelig gått ut over appetitten og jeg ser nå at jeg har gått betydelig ned i vekt allerede på få dager. Er klar over at største delen av dette er vann, men må vel få lov til å være bekymret. Får i meg moderate mengder protein og har klart å karre meg på trening uten at det har vært altfor ille.

Det jeg lurer på er om vekttapet i stor grad er relatert til muskelmasse, eller er det ikke noe å være bekymret for? Eventuelt om jeg kunne fått noen tips hadde det vært flott.

PS: Veier 72kg og er 178 høy

Fortsetter under...

Gjest Slettet
For første gang på lenge har jeg pådratt meg en skikkelig forkjølelse som nå har vart siden fredag. Dette har beklagelig gått ut over appetitten og jeg ser nå at jeg har gått betydelig ned i vekt allerede på få dager. Er klar over at største delen av dette er vann, men må vel få lov til å være bekymret. Får i meg moderate mengder protein og har klart å karre meg på trening uten at det har vært altfor ille.

Det jeg lurer på er om vekttapet i stor grad er relatert til muskelmasse, eller er det ikke noe å være bekymret for? Eventuelt om jeg kunne fått noen tips hadde det vært flott.

PS: Veier 72kg og er 178 høy

Hold deg hjemme, få i deg vedlikehold+5-10% og la kroppen jobbe med seg selv!

Du vil ikke miste noe nevneverdig hvis denne perioden er 1-2-3uker. Da vil du kunne opparbeide deg dette på et par ukers trening vil jeg tro ;)

Spis og la kroppen hvile!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...